نام کاربری: رمز عبور:

 


آیین‌نامه نحوه راه‌اندازی و فعالیت سامانه «سادا» (سامانه جامع اموال ‌دستگاه‌های اجرایی)

بر اساس این آیین‌نامه، ‌دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اطلاعات ساختمان‌ها، فضاهای اداری و غیراداری، املاک و سایر اموال و دارایی‌های غیرمنقول در اختیار خود را در این سامانه ثبت کنند.

بر اساس ماده ۸ این آیین نامه:
هر یک از دستگاههای اجرایی، چنانچه برای ارزیابی اموال و داراییهای در اختیار اعم از غیر منقول و س ایر حقوق مالی مرتبط و با تجدید ارزیابی آنها نیاز به استفاده از نظر کارشناس رسمی داشته باشند، مکلفند از طریق بستر سادا، نسبت به انتخاب کارشناس اقدام نمایند. کانون کارشناسان رسمی دادگستری، مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در جهت برقراری ارتباط با سادا به صورت الکترونیکی و بارگذاری فهرست، مشخصات، سوابق و صلاحیت کارشناسان رسمی در سادا و بروزرسانی آن هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.

تبصره - دستگاههای اجرایی پس از انتخاب کارشناس در سامانه و دریافت گزارش کارشناسی در همین بستر، هزینه های مربوط را پرداخت نمایند.

samane-sada.pdf [حجم: 291.77 کیلوبایت] (تعداد دانلود: 4844)